Spôsob dopravy

  • Prepravné podmienky

Ceny a prepravné podmienky
Ceny uvedené na stránkach jednotlivých produktov obsahujú zákonnú daň z pridanej hodnoty a ostatné náležitosti ceny.

Cenník prepravy je nasledovný (SPS kuriér):
– Zásielka bez dobierky: 4.3€ s DPH
– Zásielka bez dobierky: 4.99€ s DPH

  • Konečnú informáciu o prepravných nákladoch nájdete v nákupnom košíku, kde Vám stránka automaticky vygeneruje cenu poštovného podľa toho, čo máte umiestnené v košíku.

Dodacie podmienky
– Dodávky realizujeme zásielkovým spôsobom.
– Zásielka je doručená na miesto, ktoré v objednávke uvediete ako Dodaciu adresu.
– Na dodanie tovaru si vyhradzujeme čas maximálne 14 pracovných dní. Približné dodacie doby nájdete na príslušnej stránke k danému produktu.
– V prípade dodania tovaru na adresu zákazníka doručujeme pred prvé uzamykateľné dvere a negarantujeme jeho transport do bytu zákazníka.
– V deň odoslania zásielky Vám automaticky príde notifikačný e-mail o odoslaní zásielky.
– Dodacia doba SPS kuriérom je do 24 hodín od odoslania, avšak tento čas sa môže predlžiť.
– Dodacia doba Slovenskou poštou je orientačne 2-3 pracovné dni, prípadne dlhšie.

Platobné podmienky
– Ceny sú zobrazované vrátane DPH v mene EURO.
– Platbu môžete u nás zrealizovať jedným z nasledujúcich spôsobov:
     – Dobierka: Kupujúci uhrádza celú sumu za tovar priamo konkrétnemu prepravcovi, ktorý zásielku privezie.
     – Platba kartou: Kupujúci uhrádza celú sumu za tovar vopred prostredníctvom platobnej brány.

Výhrada vlastníckeho práva
– Tovar ostáva až do jeho úplného zaplatenia vlastníctvom spoločnosti Napkino.
– Poškodenie spôsobené prepravou.
– Počas preberania zásielky od prepravcu si dôkladne skontrolujte, či nie je mechanicky poškodený obal.
– Ak zistíte poškodenie obalu, je potrebné okamžite vyhotoviť záznam o poškodení za prítomnosti dopravcu.
– Ak obal nejaví známky poškodenia a zistíte poškodenie produktu až pri rozbalení, najneskôr do 24 hodín od doručenia zásielky nahláste škodovú udalosť spôsobenú prepravou na nasledovnej adrese: [email protected]. Do e-mailu prosím uveďte číslo faktúry alebo objednávky a ak je to možné, priložte fotodokumentáciu poškodenia.

V prípade nenahlásenia škodovej udalosti do 24 hodín od doručenia zásielky zaniká právo kupujúceho na náhradu škody.

Nákupný košík
Kategórie